Chojnice, dnia 3 września 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU
NA STANOWISKO REFERENTA W DZIALE ADMINISTRACJI MUZEUM W CHOJNICACH
Dyrektor Muzeum Historyczno – Etnograficznego im. J. Rydzkowskiego w Chojnicach zaprasza do złożenia oferty na stanowisko referenta w dziale administracji muzeum:
Rodzaj umowy: na okres próbny do dnia 16 grudnia 2019 r.
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum Historyczno – Etnograficzne im. J. Rydzkowskiego w Chojnicach, z siedzibą przy ul. Podmurna 15, 89-600 Chojnice
- 1. Zakres czynności na stanowisku:
1.1. preferowane doświadczenie w zakresie pozyskiwania i monitorowania funduszy z Programów Operacyjnych krajowych i zagranicznych, w tym m.in. z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz innych źródeł finansujących instytucje kultury,
1.2. preferowana umiejętność komunikacji z działami merytorycznymi muzeum w zakresie programów finansowania projektów muzealnych,
1.3. opracowywanie, wypełnianie, składanie aplikacji o zewnętrzne środki finansowe w ramach programów operacyjnych,
1.4. współpraca z działami muzealnymi w zakresie aktualizacji informacji o wydarzeniach muzealnych na stronach internetowych muzeum oraz współpraca z mediami w tym zakresie,
1.5. umiejętność analizy i budowania trwałych relacji z potencjalnymi odbiorcami oferty muzeum.
- 2. Wymagania:
2.1. preferowane wyższe wykształcenie administracyjne,
2.2. obsługa komputera w zakresie MS Office oraz znajomość generatorów do składania i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów muzealnych,
2.3. preferowane doświadczenie w zakresie działań marketingowych i promocyjnych,
2.4. wysoka kultura osobista, obowiązkowość, umiejętność analitycznego myślenia, komunikacja interpersonalna, rzetelność, uczciwość,
2.5. znajomość języka angielskiego.
- 3. Dokumenty, które należy złożyć:
3.1. życiorys lub CV – z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
3.2. podanie o przyjęcie do pracy,
3.3. kwestionariusz osobowy – dostępny na stronie internetowej bip.chojnicemuzeum.pl
3.4. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i wykształcenie
3.5. kserokopie świadectw pracy.
- 4. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, lub przesłać pocztą, w siedzibie Muzeum Historyczno – Etnograficznego w Chojnicach ul. Podmurna 15, 89-600 Chojnice, w sekretariacie /Baszta Wronia/ do dnia 15 września 2019 r. Jednocześnie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, zawarte w ogłoszeniu, mogą być prowadzone rozmowy w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Dyrektor Muzeum Historyczno – Etnograficznego
im. J. Rydzkowskiego w Chojnicach
Barbara Zagórska
Pliki do pobrania: